آمار فروش ساعت هوشمند در سه ماهه سوم سال 2022: سهم 50 درصدی اپل واچ سری 8



طبق آخرین آمار موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، فروش جهانی ساعت های هوشمند در سال 2022 رشد خواهد کرد و اپل تقریبا نیمی از کل عرضه را به لطف فروش بالای اپل واچ سری 8 به خود اختصاص خواهد داد. آمار فروش ساعت های هوشمند در آخرین تحلیل Counterpoint نشان می دهد سه ماهه سوم سال 2022. اپل به لطف فروش قوی اپل واچ سری 8 که در ماه سپتامبر عرضه شد، نسبت به سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است. این مدل همچنین تقریباً 56 درصد از کل محموله های ساعت هوشمند را به خود اختصاص داده است. این شرکت تقریباً نیمی از بازار ساعت های سیستم عامل سطح بالا (HLOS) را در سه ماهه سوم 2022 به خود اختصاص داد. این ساعت ها دارای سیستم عامل WatchOS هستند و قادر به نصب برنامه های شخص ثالث هستند. با این حال، این نشان دهنده کاهش جزئی نسبت به سهم 54 درصدی است که در سه ماهه دوم سال 2022 به دلیل کاهش سرعت در آمریکای شمالی و اروپا مشاهده شد. سامسونگ با عرضه سری جدید گلکسی واچ 5، فروش خود را 62 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش داد. در حالی که سهم بازار آن 5 درصد افزایش یافته است. آمار فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2022 نسبت به سال قبل 218 درصد افزایش یافت تا دوباره جایگاه اول را در بازار هند به دست آورد و رتبه سوم را در بازار جهانی کسب کند. سهم بازار Fire-Bott در مقایسه با سه ماهه قبل ثابت بود و در هند پس از نویز در رتبه دوم قرار گرفت. هوآوی که در رتبه پنجم جهانی قرار دارد، رشد سالانه 65 درصدی داشته است، اما برای اولین بار از سال 2018، فروش صفر را ثبت کرده است. در هند ثبت شده است. Oat با هدف قرار دادن بازار ساعت‌های هوشمند سطح پایه، مشابه Noiz و Fire Bolt، در رتبه ششم قرار گرفت و از دو میلیون محموله در این سه ماهه فراتر رفت. در نهایت، محموله های گارمین در مقایسه با سال 2021 ثابت بود، اما به لطف میانگین قیمت فروش بالای 365 دلار، 11 درصد درآمد بیشتری کسب کرد. هند شاهد افزایش فروش بسیار زیادی بود و در سه ماهه سوم با 171 درصد رشد سالانه به بزرگترین بازار ساعت هوشمند جهان تبدیل شد. این کشور همچنان در رتبه دوم جهانی پس از آمریکای شمالی قرار دارد، که از سه ماهه چهارم 2020 تا سه ماهه دوم 2022 برجسته ترین بازار باقی مانده است. عرضه ساعت های هوشمند برای این بازار نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است. به دلیل تداوم سیاست «کووید صفر» و متعاقب آن رکود اقتصادی، چین نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد سقوط کرد. اندازه کلی بازار آن نیز برای چهارمین سه ماهه متوالی کاهش یافت. در سطح جهان، بازار ساعت‌های هوشمند نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد کرد، اما این امر به جای دستگاه‌های HLOS مانند اپل واچ، توسط ساعت‌های هوشمند اولیه هدایت می‌شد. نظر شما در مورد آمار چیست؟ میزان فروش ساعت های هوشمند در سال 2022 چقدر است؟ برای دوستان خود ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید