آموزش رایگان Yoast SEO و نحوه کار با آن



100 آموزش رایگان NeoSeo اینستاگرام اگر یک سایت وردپرسی دارید، می دانید که سئوی وردپرس پیچیده است. در این زمینه افزونه ای به نام Yoast وجود دارد. برخی از افرادی که در ابتدای سفر هستند و با Yoast آشنایی ندارند. حال به این سوال می رسیم که این افزونه چیست؟ افزونه Yoast ابزاری ارزشمند در بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو است. اگر به تازگی به وردپرس و علاقه مندان به سئو اضافه شده اید، نگران نباشید، در این مقاله قصد داریم آموزش رایگان Yoast SEO را به شما بگوییم که چگونه به شما کمک می کند و چگونه می توانید از ادغام آن در محتوای موتور جستجو استفاده کنید. سایت. شما را به کاربران نشان دهید، ما صحبت می کنیم. به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد. در این قسمت به آموزش رایگان سایت Yoast SEO می پردازیم و به سه سوال پاسخ می دهیم. افزونه Yoast SEO چیست؟ و چرا باید از آن استفاده کرد؟ استفاده از افزونه Yoast WordPress برای مبتدیان چیست؟ استفاده از افزونه Yoast برای کاربران پیشرفته چیست؟ افزونه Yoast; دستیار بهینه سازی سایت شما پس از نصب افزونه Yoast، این افزونه مانند یک دستیار مجازی عمل می کند و روش هایی را برای بهینه سازی وب سایت خود به شما کمک می کند. با رعایت نکاتی که به شما می گوید، با بهبود سئو و خوانایی محتوای شما، سایت شما را در دسترس کاربران و خزنده های موتورهای جستجو قرار می دهد. Yoast SEO، هنگامی که با Semrush یکپارچه می شود، تبدیل به یک ابزار سئو داخلی قدرتمند می شود که می تواند رتبه سایت شما را بهبود بخشد و کنترل بهتری بر نحوه نمایش صفحات شما ارائه دهد. در این مقاله رایگان آموزش سئو Yoast به بررسی دو بخش می پردازیم: افزونه Yoast SEO وردپرس برای مبتدیان افزونه Yoast SEO WordPress برای کاربران پیشرفته ویژگی های Yoast SEO این افزونه که کار خود را از سال 2008 آغاز کرده است، در حال حاضر بیش از یک میلیون نصب فعال دارد. ، عبارت “Yoast چیست” در روز چندین بار در گوگل جستجو می شود. نکته جالب این است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز از این افزونه برای بهبود سئوی سایت استفاده می شود. برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از: دارای زبان فارسی، کاربری بسیار آسان و بدون پیچیدگی، قابلیت بررسی متن از نظر خوانایی، توجه زیادی به کلمات کلیدی، بررسی کامل مطالب و ارائه راه حل هایی برای بهبود سئوی آن، رایگان و در دسترس است، دارای تنظیمات خاصی است. برای انتشار مطالب و … نصب Yoast SEO در سایت اکنون که بیشتر با چیستی Yoast و ویژگی های آن آشنا شدیم، نوبت به نصب آن در سایت می رسد تا بتوانیم به طور کامل با امکانات آن آشنا شویم. افزونه Yoast رایگان است و می توانید آن را از پیشخوان، افزونه ها پیدا کنید و به راحتی در سایت خود نصب کنید. برای این کار ابتدا باید وارد پیشخوان شوید و افزونه ها را انتخاب کنید. سپس Yoast SEO را در کادر جستجو جستجو کنید. پس از اینکه افزونه برای شما آورده شد، روی Add کلیک کنید تا افزونه در سایت شما نصب شود. پس از اتمام نصب، گزینه جدیدی به نام SEO به دسکتاپ شما اضافه می شود که مربوط به Yoast و SEO است. این گزینه هدرهای مختلفی دارد که هر کدام کار خاصی را برای سئو انجام می دهند. پس از اینکه پاسخ سوال Yoast چیست را به طور کامل درک کردید، باید به یادگیری هدرهای مختلف و کارهایی که آنها برای سئو می کنند بروید. برای مثال سربرگ سئو را معرفی می کنیم. در این هدر قسمت های مختلفی مانند کلمه کلیدی اصلی، عنوان سئو، نام، پیش نمایش گوگل و توضیحات متا وجود دارد. کلمه کلیدی اصلی در واقع کلیدواژه اصلی است که شما مطالب خود را بر اساس آن نوشته و منتشر کرده اید. آموزش رایگان سئو Yoast برای مبتدیان برای افرادی که به تازگی با محیط وردپرس آشنا شده اند و قصد تولید محتوای ارزشمند در سایت خود را دارند، بهتر است ابتدا از افزونه Yoast استفاده کنند. Yoast یک ابزار عالی برای مبتدیان است. زیرا گام به گام به ما یاد می دهد که چه کاری باید انجام دهیم. پس از نصب این افزونه می توانید محتوایی را که در وب سایت خود قرار می دهید تا حد زیادی سئو کنید. تصور کنید محتوایی برای وب سایت خود نوشته اید. وقت آن رسیده است که متا باکس و نوار کناری Yoast SEO را بررسی کنید (اینها پس از ایجاد آنها در مکان های مختلفی در صفحه قرار دارند) در اینجا ویژگی هایی را خواهید یافت که هنگام ویرایش پست خود از آنها استفاده خواهید کرد. اگر برای اولین بار است که با این افزونه کار می کنید، باید به ویژگی های آن توجه کنید. این ویژگی ها عبارتند از: تجزیه و تحلیل خوانایی کلید واژه تجزیه و تحلیل سئو پیش نمایش گوگل پیش نمایش فیس بوک و توییتر پیش نمایش نوع پست بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم: در این آموزش رایگان Yoast SEO، قسمت های مهم این افزونه را پوشش خواهیم داد. . تمرکز بر کلمه کلیدی اگر می خواهید برای کلمات کلیدی در گوگل رتبه بندی کنید، این شاخص باید برای شما بسیار مهم باشد. کلیدواژه اصلی اولین کادری است که در نوار کناری Yoast برای وردپرس ظاهر می شود. در اینجا، Yoast از شما می خواهد کلمه کلیدی را که می خواهید در نتایج جستجو رتبه بندی کنید، وارد کنید. توجه داشته باشید که برای انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای مقاله خود باید قبلاً در مورد کلمه کلیدی اصلی تحقیق کرده باشید. پس از وارد کردن کلمه کلیدی اصلی، Yoast به شما بازخورد مستقیم در مورد نحوه پیاده سازی کلمه کلیدی در متن خود می دهد: شکل های رنگی را دنبال کنید تا ببینید چه کاری را به خوبی انجام می دهید و چه چیزی باید بهبود یابد. وقتی همه اشکال سبز هستند، به این معنی است که کار سئوی خود را به خوبی انجام داده اید. تجزیه و تحلیل خوانایی تجزیه و تحلیل خوانایی بخش عبارت کلید واژه اصلی است. در اینجا، Yoast پست شما را تجزیه و تحلیل می کند تا تشخیص دهد که خواندن آن برای مخاطب آسان است یا خیر. این افزونه متن شما را از نظر عواملی مانند جملات تک، کلمات انتقالی و ساختار پاراگراف بررسی می کند تا امتیازات فردی را ارائه دهد. اینها به یک امتیاز کلی می رسند. خوانایی برای سئوی خوب ضروری است، زیرا ساختار ضعیف یا متن نامشخص می تواند خوانندگان را خاموش کند. با پیروی از پیشنهادات Yoast برای بهبود، می توانید متن صفحه خود را بهینه کنید و خوانایی محتوای خود را بهبود بخشید. به یاد داشته باشید که خوانایی بخش ضروری آموزش Yoast SEO است. تجزیه و تحلیل سئو مورد بعدی تجزیه و تحلیل سئو است. در حالی که تجزیه و تحلیل خوانایی به شما می گوید که متن شما به خوبی ساختار یافته است، تب تجزیه و تحلیل SEO متن شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به شما بگوید که متن شما چقدر برای موتور جستجو مناسب است. از این ابزار برای بررسی طول ابرداده، استفاده از کلمه کلیدی، پیوندهایی که در پست خود استفاده کرده اید و عناصر قطعه استفاده کنید. شما در هر یک از این عناصر و همچنین یک نمره کلی تحلیل سئو امتیاز کسب می کنید. از این بازخورد به خوبی استفاده کنید و بر اشکال رنگی خود نظارت کنید تا مطمئن شوید که بهترین کار را انجام می دهید. پیش نمایش گوگل این قسمت از آموزش Yoast SEO پیش نمایشی از وب سایت شما را در صفحات جستجوی گوگل به شما نشان می دهد. شکل 3 به خاطر داشته باشید که 100% تضمین نمی شود که پیش نمایش دقیقاً شبیه SERP باشد. در حالی که گوگل ورودی شما را به عنوان مشاوره می بیند، هنوز هم می تواند تغییراتی در SERP های خود ایجاد کند. با این حال، ارائه محتوای کاملاً بهینه شده نشانه خوبی برای گوگل است زیرا نشان می دهد که وب سایت شما قابل اعتماد است. پیش نمایش محتوا در فیس بوک و توییتر این بخش به شما امکان می دهد ببینید پست شما پس از اشتراک گذاری در فیس بوک یا توییتر چگونه ظاهر می شود. فراموش نکنید که عناصر مهم پست مانند عنوان و توضیحات را سفارشی کنید تا تاثیر آن را افزایش دهید. اگرچه پست‌های رسانه‌های اجتماعی تاثیر کمی بر رتبه‌بندی سئو دارند، اما می‌توانند به افزایش تعداد اشتراک‌گذاری محتوای شما کمک کنند، که می‌تواند تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را افزایش دهد. داده های طرحواره در این قسمت از آموزش Yoast SEO به داده های طرحواره می پردازیم. کدهای طرحواره به موتورهای جستجو کمک می کنند تا نوع محتوایی که با آن در تعامل هستند را درک کنند. پیش‌فرض Yoast برای یک پست «مقاله» است، اما می‌توانید این تنظیم را در برگه طرح‌بندی برای پست‌ها و صفحات فردی خود تنظیم کنید. اگر محتوای شما مختص دسته دیگری است، گزینه خاص تری را انتخاب کنید. این مقاله ادامه دارد… ادامه مطلب را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید