تبلیغات منطبق چیست؟ راهنمای استفاده از تبلیغات بومی


حتما برای شما هم پیش آمده است که برای کسب اطلاعات در مورد موضوعی مانند ارزهای دیجیتال وارد سایتی می شوید اما انواع تبلیغات از خواص انبه تا فروش کاغذ دیواری در سمت چپ و راست محتوای مورد نظر شما ظاهر می شود. طبیعتاً شخصی که برای آشنایی با ارزهای دیجیتال وارد سایتی می شود، تمایلی به خواندن چنین موضوعات بی ربطی ندارد. به همین دلیل است که تبلیغات مشابه در مقایسه با تبلیغات بنری 18 درصد موفق تر در تأثیرگذاری بر مخاطبان هستند. حتماً می‌پرسید تبلیغات منطبق چیست؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد و در نهایت یک سورپرایز ویژه برای استفاده اساسی از تبلیغات همسان برای شما داریم. پس در اسرع وقت به ادامه این مقاله بروید. آگهی منطبق؛ تبلیغات بدون تحریف تجربه کاربر. تبلیغات بومی به نوعی از تبلیغات اطلاق می شود که کاملاً با محتوای صفحه ای که در آن قرار دارد مطابقت دارد. به طوری که مخاطب احساس کند تبلیغ دقیقاً به آن جا تعلق دارد. تبلیغات همسان نوعی تبلیغات پولی است که در محتوای رسانه ای ادغام می شود. به این ترتیب چنین تبلیغاتی بدون اینکه شبیه تبلیغات باشد توجه مخاطب را به خود جلب می کند و اثربخشی آن افزایش می یابد. از آنجایی که مصرف کنندگان امروزی در برابر تبلیغات سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات بنری مقاومت نشان می دهند، تبلیغات همسان به خوبی با ذهن مخاطب بازی می کند و کاملا طبیعی به نظر می رسد. به همین دلیل است که بسیاری از برندهای معروف مانند علی بابا از تبلیغات منطبق برای به دست آوردن موقعیت در گوگل و جذب مخاطب استفاده می کنند. پیش بینی می شود تا سال 2025، درآمد سالانه تبلیغات همسان در بازار جهانی به بیش از 402 میلیارد دلار برسد. برای استفاده از تبلیغات منطبق، باید اصول و نکات انجام آن را بدانید. یکی از مهم ترین چیزهایی که نتایج همسریابی شما را بهبود می بخشد داشتن یک سایت عالی است. اگر به دنبال طراحی سایت منحصر به فرد هستید، به صفحه سفارش سایت فروشگاه مراجعه کنید. آشنایی با انواع تبلیغات منطبق تبلیغات همسان مانند سایر اشکال تبلیغات دارای فرمت های متعددی است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در ادامه انواع تبلیغات مشابه را به شما می گوییم: تبلیغات پولی در موتورهای جستجو موتورهای جستجو مانند گوگل با پرداخت هزینه لینک صفحه شما را روی عبارتی خاص در ابتدای صفحه قرار می دهند. به این روش تبلیغات پولی، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) نیز گفته می شود. چنین صفحاتی مانند لینک های اول گوگل، ترافیک طبیعی دریافت می کنند. با این حال، اگر می خواهید سایت شما با روش های سئو در بالای نتایج جستجو قرار گیرد، حتما به صفحه سئوی سایت سر بزنید. تیم مجرب وبسیما با طراحی یک استراتژی پایه شما را از رتبه اول گوگل فراتر خواهد برد. محتوای مشابه یا تبلیغات درون فید در روش همسان سازی تبلیغات محتوایی، متن تبلیغاتی شما در لیست مقالات طبیعی سایت میزبان قرار می گیرد. به این ترتیب کاربر ممکن است ضمن مشاهده مقالات اصلی سایت، محتوای تبلیغات شما را نیز ببیند و به سایت شما هدایت شود. اگرچه چنین مطالبی به عنوان حمایت مالی یا تبلیغات در سایت علامت گذاری می شوند، اما تأثیر منفی بر تجربه کاربر ندارند. نمایش مطالب پیشنهادی در بخش های مختلف سایت در این روش از تبلیغات سایت، مخاطب با بخش هایی مانند «محتوای پیشنهادی»، «از سرتاسر وب»، «ممکن است دوست داشته باشید» یا اصطلاحات دیگری که تبلیغات بومی است، مواجه می شود. . در چنین قسمت هایی لینک هایی وجود دارد که مخاطب را به سمت سایت آگهی دهنده هدایت می کند. اگر سایت فروشگاهی دارید، باید از تکنیک های سئو برای تبلیغ آن استفاده کنید. برای آشنایی با این روش ها حتما به صفحه سئو فروشگاه اینترنتی سر بزنید. لیست های تبلیغاتی در برخی از سایت ها لیستی از محصولات پیشنهادی را مشاهده می کنید که در ابتدا محصولات و خدمات شرکت تبلیغاتی معرفی شده است. همچنین گاهی اوقات صفحات دسته بندی سایت های فروشگاهی محصولات تبلیغاتی برای دریافت کلیک بیشتر در ابتدای صفحه قرار می گیرد. حتما این روش تبلیغات را در دیجی کالا و اپلیکیشن هایی مانند اسنپ مارکت دیده اید که کاملا جدا از روش های بازاریابی آنهاست. برای اطلاع از تفاوت های بازاریابی و تبلیغات حتما مقاله بازاریابی و تبلیغات از وبسیما را مطالعه کنید. تبلیغات بنری همسان بنرهای همسان تا حدودی شبیه همان بنرهای تبلیغاتی هستند که در سایت های مختلف مشاهده می کنید. با این حال، محتوای بنرهای تبلیغاتی مطابق با محتوایی که می خوانید دقیقاً مطابقت دارد. بنابراین تأثیر بیشتری نسبت به تبلیغات بنری بی هدف دارد. مزایای تطبیق تبلیغات چیست؟ تبلیغات همسان فرصتی عالی برای نمایش خلاقانه تبلیغات است که کاربران از قالب قرار دادن محتوا لذت ببرند. یکی از مهمترین مزایای تبلیغات همسان موارد زیر است: نرخ تبدیل (CTR) تبلیغات همسان 40 برابر بیشتر از سایر تبلیغات تصویری است. 53 درصد از مخاطبان بیشتر از سایر تبلیغات سنتی به تبلیغات منطبق توجه می کنند. 70 درصد از مخاطبان بیشتر از تبلیغات سنتی علاقه مند به دریافت اطلاعات محصول از این طریق هستند. 77 درصد از مخاطبان تبلیغات همسان، احساس تماشای تبلیغات را ندارند. در 5 سال آینده 25 درصد از بازار تبلیغات دیجیتال متعلق به این روش بازاریابی خواهد بود. برای بهره مندی از مزایای تبلیغات منطبق، ابتدا باید یک وب سایت اختصاصی برای خود داشته باشید. لذا به شما توصیه می کنیم برای رونق کسب و کار خود از صفحه طراحی سایت وبسیما دیدن فرمایید تا از خدمات مجموعه ما استفاده نمایید. مضرات تبلیغات همسان را نادیده نگیرید! متأسفانه تبلیغات منطبق در کنار مزایای بیشماری که دارد معایبی نیز دارد که باید به آنها توجه کنید. به عنوان مثال، قرار دادن کلماتی مانند AD یا Sponsored به مخاطب یادآوری می کند که تبلیغ کننده برای نمایش این محتوا هزینه پرداخت کرده است. این ممکن است تأثیر ناخوشایندی بر ذهنیت کاربر نسبت به محتوای نمایش داده شده داشته باشد. علاوه بر این ممکن است محتوای آگهی با استانداردهای سایت نمایش همخوانی نداشته باشد و جلوه زیبایی برای مخاطب نداشته باشد. بنابراین در چنین شرایطی باید استانداردهای سایت میزبان را بررسی کنید تا تصویر برند در ذهن مخاطب مخدوش نشود. آموزش استفاده اولیه از تبلیغات بومی تحقیقات نشان می دهد که تبلیغات تطبیق، حتی با برچسب AD یا Sponsored، موثرتر از سایر انواع تبلیغات است. مشروط بر اینکه آگهی منطبق به صورت صحیح و اصولی اجرا شود. در صورت اجرای اشتباه تبلیغات مطابقت، نه تنها نتیجه ای نخواهید گرفت، بلکه کل پول خرج نشده نیز هدر خواهد رفت. بنابراین توصیه می شود برای استفاده از تبلیغات بومی به نکات زیر توجه کنید: تعیین استراتژی: ابتدا باید هدف خود را از تبلیغات همسان مشخص کنید و سایت و محتوای مناسب را انتخاب کنید. شناخت مخاطب هدف: قبل از اقدام برای تبلیغات منطبق، باید مواردی مانند سن، موقعیت جغرافیایی، علایق احتمالی، جنسیت و تحصیلات مخاطب خود را مشخص کنید. تعیین شرکت خدمات تبلیغات همسان: در ایران شرکت های مختلفی در زمینه تبلیغات همسان فعالیت می کنند که شما باید با توجه به نیاز خود بهترین را انتخاب کنید. تعیین محتوای آگهی: عناوین و عکس های آگهی را با دقت زیادی انتخاب کنید. این موارد به ظاهر کوچک تاثیر زیادی در جلب توجه مشتری دارد. تنظیمات تبلیغات بومی: مواردی مانند هزینه به ازای هر کلیک، زمان نمایش آگهی و سایت ناشر تأثیر قابل توجهی بر نرخ تبدیل تبلیغات دارند. در پایان، به یاد داشته باشید که باید نتایج تطبیق تبلیغات را به دقت بررسی کنید و حتی از تست A/B برای بهینه سازی آنها در صورت نیاز استفاده کنید. معرفی بهترین خدمات تبلیغاتی همسان در ایران در ایران شرکت های زیادی برای همسان سازی تبلیغات کلیکی فعالیت می کنند که از معروف ترین آنها می توان به یکتان و مدیاد اشاره کرد. شما می توانید با مشاهده نمونه هایی از تبلیغات مشابه در هر یک از این شرکت ها بهترین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. تعرفه تبلیغات همسان یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب شرکت ارائه دهنده باید به آن توجه کنید. از تبلیغات بومی استفاده کنید! در این مقاله به بررسی تبلیغات منطبق، مزایا و معایب آنها و همچنین نحوه صحیح پیاده سازی Native Ad پرداختیم. به یاد داشته باشید که برای گرفتن نتیجه بهتر از این روش بازاریابی و همچنین جلوگیری از هدر رفتن بودجه، باید به اصول و نکات آن از جمله طراحی استراتژی، انتخاب محتوای مناسب و زمان بندی تبلیغات توجه کنید. اگر تخصص یا دانش کافی برای پیاده سازی صحیح تبلیغات بومی ندارید، استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ وبسیما را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید