مارول در بازی های خود از رویکرد جهان مشترک استفاده نمی کند



چارچوب دنیای متصل فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مارول عالی بوده است، اما به نظر می رسد که این شرکت برنامه متفاوتی برای بازی های خود دارد. مارول پس از تسلط بر رسانه فیلم در 15 سال گذشته، اکنون صنعت بازی را هدف قرار داده است. خود را قرار داده و در حالی که تاکنون عناوین تحسین شده ای مانند Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Guardians of the Galaxy را نیز به بازار معرفی کرده است، بدیهی است با در دستور کار قرار دادن بازی Marvel’s Spider-Man 2، Marvel’s Wolverine و بازی جدید تایید شده است. مرد آهنی برنامه های زیادی برای آینده دارد. اما در حالی که فیلم‌ها و سریال‌های مختلف مارول در یک جهان متصل بزرگ اتفاق می‌افتند، این شرکت از چنین رویکردی در توسعه بازی‌های خود استفاده نخواهد کرد. در مصاحبه ای با GamesIndustry، بیل روزمان، معاون نوآوری مارول گیمز، گفت که چنین چارچوبی اتخاذ نشده است، زیرا آنها می خواهند هر بازی جدید باشد، آزاد باشد تا هر روایتی را که می خواهد بدون محدودیت هایی که ممکن است توسط آنها تحمیل شود ایجاد کند. توجه به اتفاقات عناوین دیگر استودیوها. مردم جهان به طرز باورنکردنی با جهان های متعدد آشنا هستند و آنها را می پذیرند. دنیاهای مختلفی وجود دارد. همه آنها واقعی هستند و ما از توسعه دهندگان می خواهیم که با خیال راحت داستان خود را بیان کنند. ما دوست نداریم بگوییم “شما نمی توانید ماه را نابود کنید زیرا استودیو دیگری برای بازی خود به ماه نیاز دارد.” ما می خواهیم آزادی و مسیری هموار برای همه فراهم کنیم. – Bill Razman با توجه به تفاوت فاحش و پیچیدگی بسیار بیشتر بازی سازی نسبت به تولید فیلم، این موضوع اصلاً تعجب آور نیست و رویکردی که مارول می خواهد در این رسانه در پیش بگیرد هوشمندانه تلقی می شود. البته ممکن است برخی از طرفداران همچنان امیدوار باشند که عناوین مارول که توسط یک استودیوی مشترک ساخته شده است، مانند Spider-Man و Wolverine از Insomniac، ارتباط قوی داشته باشند. اما به نظر می رسد که مارول چنین برنامه ای برای بازی های خود ندارد. شما چی فکر میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید