چگونه با 10 تکنیک اساسی فالوورهای توییتر را افزایش دهیم



100 نکته آموزش رایگان در اینستاگرام، نئو سئو، افزایش فالوور توییتر یکی از موضوعات و دغدغه های جدید کسانی است که با فعال بودن در تمامی شبکه های اجتماعی مانند توییتر سعی در کسب درآمد نجومی دارند. وقتی صحبت از کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی در دنیای مجازی به میان می آید، همه می دانید که ابتدا صفحه ما در آن شبکه اجتماعی باید بازدیدکننده خوبی داشته باشد، اگر نتوانیم به اصطلاح فالوورهایمان را افزایش دهیم، عملا این هدف درآمدهای نجومی دست نیافتنی می شود برخی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ بر این باورند که تعداد فالوورها تأثیر زیادی بر تصمیم کاربران برای خرید یا استفاده از خدمات شما دارد. البته این روزها به لطف حضور ربات ها و برنامه های افزایش فالوور توییتر مانند اینستاگرام افرادی که می خواهند در فضای مجازی سریعتر به اهداف خود برسند، راه افزایش فالوور در توییتر آسان شده است. اما این اعتباری که از این طریق به دست می آورید ممکن است به همین راحتی از بین برود. وقتی توییتر شروع به جریمه کردن و مسدود کردن صفحه شما کند، تمام تلاش شما از بین خواهد رفت. نگران نباشید، در این مقاله 12 تکنیک موثر برای افزایش فالوور توییتر را به صورت کاملا حرفه ای و روان شرح می دهیم. 1) دنبال کردن صفحات مدل و رقیب بهترین راه برای افزایش فالوور در توییتر، دنبال کردن سایر همفکران در شبکه اجتماعی توییتر است. به دنبال افراد در صنعت خود بگردید و حساب های توییتر آنها را دنبال کنید. وقتی صفحات رقیب یا صفحاتی را که مدل شما هستند فالو می کنید، مزایایی برای شما خواهد داشت: اگر صفحات رقیب یا مدل شما را دنبال کنند، احتمال زیادی وجود دارد که فالوورهای آنها ببینند لیست فالوورهای آنها شما را شناسایی و دنبال می کنند. لایک ها و کامنت های زیر توییت های آنها به عنوان اولین ریتوییت، تعداد زیادی از فالوورهای صفحه آنها را به سمت شما می کشاند. می توانید از این صفحات ایده های خوبی بگیرید. ۲) ریتوییت، کامنت گذاشتن و تکرار یکی از تکنیک های ساده ای که باید در آموزش افزایش فالوور توییتر بدانید، تعامل با سایر کاربران توییتر است. اطمینان حاصل کنید که به طور فعال توییت‌هایی را از افراد در کسب‌وکارتان یا دیگران بازتوییت می‌کنید، به آن‌ها پاسخ می‌دهید یا حتی توییت‌های مورد علاقه خود را مورد علاقه خود قرار می‌دهید. با این کار نام شما در کنار این کاربران قرار می گیرد و به نوبه خود امکان فالو شدن شما را افزایش می دهد. حتی بهتر از آن، اگر کسی ببیند که شما اغلب توییت‌هایش را به اشتراک می‌گذارید، احتمالاً در ازای آن همین کار را برای محتوای شما انجام می‌دهد، که برای شما مفید خواهد بود. به عنوان مثال، شما یک صفحه آموزش سئو در توییتر دارید، بهتر است به دنبال صفحات آموزش سئو باشید که بیشتر از شما در توییتر بوده اند، آن ها را دنبال کنید و به توییت های آن ها پاسخ دهید. ریتوییت های شما قطعا کاربران زیادی را از این صفحات قدیمی به سمت شما می کشاند. حالا زمانش فرا رسیده! این را بخوانید: آموزش ترفندهای توییتر 2021 پیشنهاد نویسنده این است که ابتدا مقاله بالا را مطالعه کنید و سپس ادامه این مقاله را مطالعه کنید. ۳) توییت در زمان مناسب همانطور که می دانید توییت ها در یک تایم لاین مشخص برای کاربران نمایش داده می شوند. اگر توییت خود را در زمان مناسب منتشر نکنید، کاربران ممکن است به سادگی از توییت شما صرف نظر کنند و هیچ توجهی به آن نکنند. برای زمان‌بندی توییت‌های خود در زمان مناسب، می‌توانید از ابزار توییت بهینه زمان Fanbooster نیز استفاده کنید، اگرچه ابزارهای دیگری برای زمان‌بندی توییت‌ها وجود دارد. اگر از ابزارهای زمان‌بندی توییت برای ارسال استفاده می‌کنید، می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند بررسی و تحلیل بازخورد توییت در بازه‌های زمانی خاص استفاده کنید. این می تواند یک استراتژی ویژه برای افزایش فالوورهای توییتر باشد. در آموزش افزایش فالوور توییتر این نکته را فراموش نکنید. وقتی کاربران بیشتر با توییت‌های شما تعامل دارند، احتمالاً فالوورهای شما را در توییتر افزایش می‌دهد. یاد آوردن. 4) استفاده از هشتگ های پرکاربرد و مرتبط با تجارت اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید و هدف افزایش فالوورهای توییتر با موفقیت روبرو شود، باید جریان و داستان کسب و کار خود را با هشتگ های محبوب در میان بگذارید. برای مثال سعی کنید کسب و کار خود را به گونه ای با هشتگ کرونا مرتبط کنید که بتوانید با این هشتگ فالوورهای زیادی جذب کنید. به‌روز ماندن با موضوعات پرطرفدار در توییتر و استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار به این معنی است که برند شما در سراسر وب متمایز خواهد شد. کمی شبیه نشستن پشت میز است. اگر فقط در گوشه ای بایستید، هیچ کس متوجه شما نمی شود. 5) برگزاری لایو استریم در توییتر مانند اینستاگرام، توییتر لایو هنوز به جایگاه پربازدیدترین ویژگی توییتر نرسیده است، اما هستند کاربرانی که به دلیل علاقه زیاد به لایو اینستاگرام، لایو توییتر هم بازدید می کنند و هستند. مشتاقانه منتظر پخش زنده توییتر هستم. برای این کار بهتر است ابتدا یک موضوع جنجالی و جالب را برای خود انتخاب کنید تا کاربرانی که تمایلی به شرکت در لایو توییتر ندارند، مشتاقانه منتظر لایو شما باشند. این یک راه عالی برای افزایش فالوورهای توییتر شماست. وقتی یک ایده ناب را برای لایو انتخاب می کنید، پاسخ این سوال را خواهید فهمید که چگونه فالوورهای توییتر خود را افزایش دهید. با توییتی شروع کنید که اعلام می‌کند در سال ۲۰۲۰ در حال توئیت زنده یک رویداد رسانه‌های اجتماعی هستید و گروه موسیقی یا بلندگو را تگ کنید تا دنبال‌کنندگان شما برای کاری که انجام می‌دهید آماده باشند و اینجاست که می‌توانید از کاربران بخواهید توییت‌های زنده را بازتوییت کنند، بازتوییت کنند. کاربران یک جایزه یا تخفیف ویژه دارند. سپس، با اولین افکار، مشاهدات و نکات مفیدی که هنگام گوش دادن یاد می گیرید، رویداد را برای کاربران خود شرح دهید. اگر رویداد دارای هشتگ است، فراموش نکنید که آن را اضافه کنید تا برگزارکنندگان رویداد بتوانند آن را ببینند و آن را برای شما بازتوییت کنند. 6) تشویق کاربران وب سایت به بازدید از حساب توییتر شما. اگر وب‌سایتی دارید و مقالاتی را آپلود و به‌روزرسانی می‌کنید، می‌توانید از آنها به عنوان یک فراخوان برای محتوای بهتر بخواهید. و به طور خاص، از حساب توییتر خود بازدید کنید یا در مورد این پست در توییتر نظر دهید. بهتر است محتوایی که در توییتر ارسال می کنید با محتوای سایر شبکه های اجتماعی و وب سایت شما متفاوت باشد. در این صورت می توانید محتوای ناب توییتری خود را در مقالات پرطرفدار خود تبلیغ کنید و با استفاده از جملات جالب آنها را به دنبال کردن اکانت توییتر خود تشویق کنید. ۷) استفاده از هشتگ های موثر در توییت ها یکی از راه های افزایش فالوور توییتر با استفاده بهینه از هشتگ های موثر است. توییت‌های دارای هشتگ بیش از 12 درصد تعامل بیشتری نسبت به توییت‌های مشابه بدون هشتگ دارند، که آن را به یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رساندن محتوای توییتر به کاربران جدید توییتر تبدیل می‌کند. می‌توانید از هشتگ‌های صنعتی مانند «بازاریابی دیجیتال» یا هشتگ‌هایی که مربوط به رویدادهای جاری یا موضوعات آتی هستند استفاده کنید. از طرف دیگر، می توانید یک هشتگ محبوب مانند کرونا یا ترامپ یا شخصیتی را به توییت های خود اضافه کنید. هنگامی که سایر کاربران توییتر به دنبال یک هشتگ می‌گردند (یا روی یک هشتگ در توییت موجود کلیک می‌کنند)، توییت‌های شما را لیست شده می‌بینند. با این کار محتوای شما به شکل بهتری به دست کاربران می رسد و در صورت جذاب بودن پست ها شاهد افزایش چشمگیر تعداد فالوورهای خود خواهید بود. به عبارت دیگر، داشتن هشتگ های ثابت در توییت ها مانند داشتن سئوی خوب در وب سایت شماست. از این تگ ها به خوبی استفاده کنید و توییت شما به عنوان بهترین نتیجه جستجو برای هشتگ های مورد نظر ظاهر می شود. 8) استفاده از محتوای بصری جذاب و خاص درست است که در ابتدای آموزش افزایش فالوور توییتر گفتیم که این شبکه اجتماعی نیازی به محتوای بصری ندارد اما همه می دانیم که چقدر عکس و فیلم هر چند کوتاه. و تعداد کمی از آنها می تواند بر مخاطبان و کاربران تأثیر بگذارد. تاثیرگذار باشد بر کسی پوشیده نیست که توییت هایی با عکس، فیلم و کلیپ زنده تعامل بیشتری نسبت به توییت هایی با متن خالی دارند. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که توییت‌هایی با نوعی محتوای بصری 150 درصد بیشتر از توییت‌های بدون رسانه بصری بازتوییت می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که از آن‌ها در همه توییت‌های خود استفاده می‌کنید. برای بهبود دید خود به عنوان یک توییت، ایجاد ویدیوها یا تصاویر کوتاه می تواند به راحتی توجه هر کسی را جلب کند. به همین دلیل در آپدیت های اخیر توییتر، قابلیت ارسال استوری نیز به این شبکه اجتماعی اضافه شد که نشان می دهد توییتر به محتوای بصری نیز اهمیت می دهد. کسانی از شما که برای توییت‌های جالب وقت می‌گذارید، کمی هم برای تولید تصاویر یا ویدیوهای کوتاه وقت بگذارید. قطعا بازخورد خاصی به عنوان افزایش فالوور توییتر برای شما خواهد داشت. این مقاله ادامه دارد… ادامه مطلب را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید